Saturday, 15 May 2010

Diamond Eyes & Cat Prints

Buying this dress I didn't even realize how popular it's going to be amongst other fashion bloggers, but around a week ago after I'd taken these photos, I started seeing in on so many blogs! I don't really like having the same clothes or accessories as many bloggers do, so I wasn't happy about it appearing everywhere, but my love for this dress and its print is bigger so I'm trying to pay no attention to its popularity;) I've fallen in love with it the moment I saw it in the Zara promo pictures and was quite disappointed when realizing that collar used in those campaign pics was not included. I was really desperate to have a collar with it though, so I went trough the charity shops looking for a blouse with peter pan collar, but unfortunately found none. Anyway, I've bought one with the collar I'm wearing in the photos and just cut it off, but I'm still looking for a perfect peter pan one ♥
Also, I can't stop listening to new Deftones album! Diamond Eyes = Perfection ♥

Dress - Zara
Belt & Bag - Primark

130 comments:

  1. cute belt :)<3

    yellowscarff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja nigdy jakoś nie zwracałam uwagi na to, że ktoś ma taką samą sukienkę. Nawet jeśli tak było to i tak wyglądałam zupełnie inaczej. No bo jakie się ma rzeczy to najmniej ważne, ważne jak się je łaczy. W skrócie o styl chodzi:) No i do rzeczy - owszem widziałam już te sukienki, ale Ty wyglądasz zupełnie inaczej. Absolutnie jak Ty! Bajkowo, cudnie, z pomysłem, niedosłownie. Genialnie! :)

    ReplyDelete
  3. Malena: Tez staram sie nie zwaracac na to uwagi, ale mimo wszystko nie lubie tego;) I dziekuje za przemile slowa! Ciesze sie ze Ci sie podoba, szczegolnie ze tam bardzo lubie Twoj styl!:)

    ReplyDelete
  4. Świetnie pasuje Ci ta sukienka, ja ją przymierzyłam nie podobało mi się. No i oczywiście rewelacyje połączenie z kołnierzykiem.
    Super!

    ReplyDelete
  5. sukienka jest ładna, to fakt.
    ale najbardziej podoba mi się to jak ją zinterpretowałaś i połączyłaś z dodatkami!

    ps. nie wiem czy to pisałam, ale masz przepiękne włosy!
    pozdr

    ReplyDelete
  6. Joanna & LumpexoHoliczka: Dziekuje! :)

    ReplyDelete
  7. ta sukienka jest cudowna;D wyjęta z pokazu Miu Miu
    genialne połaczenie z paskiem i torebka :D wszystko wyglada przez dodatki oryginalnie.
    ahh miłego weekendu <3

    ReplyDelete
  8. jak zwykle wyglądasz genialnie!!!
    to chyba najlepsza odsłona tej zarowej sukienki jaką widziałam;)
    ściskam
    agata;)

    ReplyDelete
  9. wyglądasz bosko, świetny kołnierzyk, genialna sukienka ! :)

    ReplyDelete
  10. behindblueeyes, wieszaki tinkerbelli & miikax3: Dzieki! ;)

    biotechnology: wiem, wiem, tez go ostatnio uwielbiam;)

    ReplyDelete
  11. A ja nie widziałam tych sukienek nigdzie ani na nikim :) Ale na Tobie bardzo mi się podoba i fajnie połączyłaś ją z brązem :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. zgadzam sie, ze Twoja wersja to jedna z lepszych wersji! aaa i powiedz mi cos o tej torebce, jest przeładna! byloby cudnie gdyby byla skorzana i tania....

    ReplyDelete
  13. bzu: Dzieki;) a torebka jest eko skorzana no i tania;) albo 5 albo 8 funtow kosztowala, nie pamietam dokladnie:)

    ReplyDelete
  14. Wszyscy kupują tą sukienkę, ale nie wszystkim w niej ładnie. Ty akurat należysz do tych nielicznych osób, którym ten ciuszek pasuje.
    Świetne połączenie i boska torebka. :)

    ReplyDelete
  15. Piękny zestaw. :)
    Mogłabyś napisać ile ta sukienka kosztowała w sklepie? Przymierzam się do takiej tylko z innym wzorem ale chciałabym wiedzieć orientacyjnie ile ona kosztuje w Zarze :)

    ReplyDelete
  16. Try to think of it this way, if a lot of people have the clothes you have, it just means you have good taste. :)

    ReplyDelete
  17. Świetnie, zdecydowanie bardziej podoba mi się ta sukienka w połączeniu z kołnierzykiem :)

    ReplyDelete
  18. Twoja wersja tej sukienki podoba mi się najbardziej:) wyglądasz jak zawsze czarująco:)

    ReplyDelete
  19. Love how you paired the collar with the dress, very cute!

    Carmen.xx.

    ReplyDelete
  20. jaka ta sukienka jest genialna, już po raz kolejny ją widzę i jestem coraz bardziej zachwycona. Twoja stylizacja powala jak zawsze. :)

    ReplyDelete
  21. Prawda, ostatnio tą sukienkę można ujrzeć na wielu blogach, ale muszę przyznać, że jednak do Twojego stylu pasuje ona idealnie ;-)

    ReplyDelete
  22. same as you darling, loved the dress but resisted to buy it then. now i keep seeing it all over the blogosphere so I am kind reluctant to get it now :/ also got disappointed it didn't came with the collar!
    anyway, you look gorgeous as always, and I love the bag!
    x

    ReplyDelete
  23. The dress is so perfect for you!

    ReplyDelete
  24. Yep, that sweet and childy prints are a really big trend since Miu Miu showed them... =)
    Your's it's really nice!!! and I love how it looks with brown ^^
    I have a similar dress, even in the same colours, but not with cats: mine is with birds. I must show it on my blog..
    Byee!
    xx

    ReplyDelete
  25. tenebris: zaplacilam za nia £9.99, w PL chyba jakos kolo 90 zl kosztuje:)

    ReplyDelete
  26. this dress is sooo cute :)

    ReplyDelete
  27. niezwykle.. jak zawsze ;-)

    ReplyDelete
  28. podoba isę mi ten pomysł z kołnierzykiem :)

    ReplyDelete
  29. ja wole gdy ludzie sa ubrani podobnie ale ladniej niz niepodobnie a beznadziejnie;-)

    ReplyDelete
  30. I've seen it on a lot of bloggers but I think the dress suits you the most! And the collar is so precious!!

    xx

    ReplyDelete
  31. jak zobaczylam, ze spodobala Ci sie tak bardzo stylizacja Miu Miu z kolnierzykiem, to bylam pewna, ze stworzysz podobna:).
    Super!:)

    ReplyDelete
  32. sukienka jest piękna i z paskiem wygląda świetnie!:)

    ReplyDelete
  33. megasukienka. I pasek, i torba.

    ReplyDelete
  34. Ahhhh! you got the zara cat dress! Love it.

    ReplyDelete
  35. Torebka jest boska! Zakochalam się! :)
    Sukienka ślicznie na Tobie wygląda. Otsatnio oglądałam ją w Zarze, ale patrząc na to, ile dziewczyn ją ma, nie zdecydowałam się na jej zakup :)

    ReplyDelete
  36. omg i too am looking for a peter pan collar to attach to clothes! you look lovely here dear! i too have been obsessed with this dress since i saw it online, but it's become so popular now that it's hard to find in stores and it makes me a bit weary to get it because i don't want to appear as a copy cat. ah well the print is just so cute!

    ReplyDelete
  37. I actually bought the dress (in fact I'm wearing it now :'D ) when I started seeing it everywhere because I just couldn't resist. A lot of people might own this dress, but a lot of people wear it differently which makes it interesting! I hope that once my camera gets fixed, I'm able to photograph how I am wearing it.

    Anyhow, I like the way you are wearing it and I hope you find the perfect collar! :D

    ReplyDelete
  38. piękna jest ta sukienka, jednak nie leżała na mnie za dobrze gdy ją mierzyłam. i też nie przypuszczałam, że stanie się aż tak popularna na blogach :)

    ReplyDelete
  39. This dress from zara is the cutest I ever seen before ! Love it :)
    xxx
    Lou



    lagrandegentillelou.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ślicznie wyglądasz, ta sukienka chodziła mi po głowie, jest urocza i świetna na lato :)

    ReplyDelete
  41. Widziałam już te sukienke na paru blogach ale musze przyznac, że Ty najlepiej ją zestawiłaś, ten kołnierzyk pasek, torebka, poprostu cudnie wyszło no! ;]

    ReplyDelete
  42. Primarczny pas mam i ja!
    Do znudzenia widzę to kocie coś, już wychodzi mi nosem. Trzeba przyznać jednak,że jest bardzo w Twoim stylu.

    ReplyDelete
  43. eh.. wszyscy mają już tą kieckę ..
    co nie zmienia faktu że wyglądasz świetnie ale co poradze jesteś moim ideałem ;p


    + torba to cudeńko!

    ReplyDelete
  44. Mycha: aww dziekuje! bardzo mi milo;D

    I dziekuje Wam wszystkim za slodkie komentarze!;*

    Thanks lovelies for your sweet comments! :*

    ReplyDelete
  45. Awesome dress I might have to get it
    Alyss

    crimsonandlace.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. AMAZING DRESS !!!!! i have the same and it's beautiful on you èèèè
    i love so much your blog i put it on my blogroll !!!
    come visit mine if you have time !!!
    xoxo

    ReplyDelete
  47. I love love this look ! very cute :)

    ReplyDelete
  48. really cute! I wish I could get the dress, but I'm a very tiny person, so it'd just make me look 15 years younger!

    ReplyDelete
  49. Love the belt. :)

    I think the same than you! Infact I bought a dress in a shop, went to Italy on holidays, just made my post yesterday and I just knew the same similar dress is in Zara too! I didn't know it lol. I've seen like millions of girls in blogs with it. But well, I love it anyway. I guess we have to just wear what we like without thinking about what the others are wearing because otherwise we would get a little mad at the end. ;)

    xx

    ReplyDelete
  50. O matko pasek i torebe mam identyczna! To do tej pory najpiekniejsza stylizacja z tą sukienką! <3

    ReplyDelete
  51. Jealous! I really like the bird printed body suit. I wish I had a Zara,

    ReplyDelete
  52. PRIMARK BAG? WOW. I have a million primark bags although they break after, perhaps, a day? :)
    And I was going to buy that dress too, but then BAM it was everywhere. Which I'm unhappy about. But ah well, yours is now different because of the collar, I love what you did there
    It would be mine

    ReplyDelete
  53. wyglądasz wspaniale!!!
    skąd wytrzasnęłaś taką sukienkę! bombowa jest!
    i pasek supeeer!

    ReplyDelete
  54. uwielbiam tu do Ciebie zaglądać.

    L

    ReplyDelete
  55. Ta sukienka coraz bardziej kusi.. Wyglądasz przeuroczo ;))

    ReplyDelete
  56. We've got the same dress!
    Lokks really cute on you, I love the bag-satchel!

    ReplyDelete
  57. jestes pierwsza dziewczyna ktora swietnie wyglada w tej sukience i genialnie ja zestawila
    <3

    ReplyDelete
  58. rewelacja, a trudno że większość ją ma, i tak świetni wyglądasz

    ReplyDelete
  59. I love, I love, I love.... and I love ;)

    ReplyDelete
  60. moim zdaniem, to Ty i tak wyglądasz w niej najlepiej! fantastycznie połączyłaś tyle rzeczy z innych bajek. ta sukienka wygląda teraz tak niesamowicie, że ciężko zauważyć w niej prostotę z wieszaka. naprawdę przy dobrym wpatrywaniu można się domyślić, że to "ta" sławna zara ;))

    super!

    ReplyDelete
  61. Piękny zestaw. Bardzo podoba mi się sukienka a'la miu miu i ta cudowna torebka!!!

    ReplyDelete
  62. thanks a lot!!!

    I agree with you, I love that dress but it´s become too popular, and now everyone has it...I suppose the thing is to make it as unique as possible...

    you look great

    ReplyDelete
  63. ukradłabym Ci tę sukienkę - świetna jest, wręcz doskonała! całuję :*

    ReplyDelete
  64. Oh wow!
    Its been so so so long since i last saw your blog. :o
    You loook amazing.
    Panda xx

    ReplyDelete
  65. aj jaka piękna torebka! niestety nie widziałam jej jeszcze w moim primarku :( a w sukience wyglądasz bosko. mega niewinnie ;)

    ReplyDelete
  66. Też zapragnęłam mieć taką sukienkę, ale niestety nie było mojego rozmiaru :/

    ReplyDelete
  67. Cute dress! Btw, I like Deftones too ;)

    ReplyDelete
  68. I lovelovelove that dress <3

    ReplyDelete
  69. piękna jest ta sukienka ale mimo iż miałam okazję ją kupić, to tego nie zrobiłam, przypuszczam, że ze względu na jej wysyp wśród blogerek

    ReplyDelete
  70. cudnie!
    i jeszcze ten uroczy kołnierzyk :)
    to jedno z najlepszych wydań z tą sukienką, jakie zdążyłam zobaczyć ;)

    ReplyDelete
  71. oh.my!

    adorbs dress, loving the print and that collar!


    your style=fabulous :p

    jess s//

    ReplyDelete
  72. zara did such a fantastic job of producing mui-mui print-inspired pieces .. you wore it super well!!!

    miss you, xx

    ReplyDelete
  73. Jejku! Masz już Deftones?? jak to się stało, że ja myślałam, ze album wychodzi w czerwcu?? musiało mi się coś przestawić...to muszę kupić koniecznie!

    ReplyDelete
  74. fajna ta sukienka w kotki

    zapraszam do sie

    ReplyDelete
  75. love the dress with the cute collar! x

    ReplyDelete
  76. You have all the reason to fall in love with it. It's gorgeous. Absolutely!

    ReplyDelete
  77. Oh I love everyone of your outfits so, so much...! That dress is so very Miu Miu!

    Love love love,

    Erin

    x

    ReplyDelete
  78. Je taime your blog!!
    I'm following you now:)

    Best regards
    Cecilie

    ReplyDelete
  79. oh i love how you styled it best! love your blog <3

    ReplyDelete
  80. I love your outfit...So simply chic!

    Check out my blog at allthingsvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. I am so inlove with that zara dress!

    ReplyDelete
  82. so unbelievably cute that its a little hard to believe ;p

    sugar
    xoxo

    ReplyDelete
  83. Gaaahhhh! I love your outfit! I love your dress; the print is so cuuute! I thought they were rats at first. LOL. And the removable collar adds such a cute element in the outfit. Your bag is also the shiznit. :)

    ReplyDelete
  84. Great pictures and you look absolutely amazing in that dress and collar!

    ReplyDelete
  85. That bag is from Primark? Wow, amazing! And I love the idea with the peter pan collar, really cute.
    Love, Diana
    http://thegirloverboard.tumblr.com

    ReplyDelete
  86. You look great!!
    although i've seen this dress plenty of times, you give it your personal touch and I love it!

    and the bag is perfect!

    ReplyDelete
  87. So amazing dress! :) I'm like you, I don't like having the same clothes than the others people!
    Have a nice day, and thanks for your comment on my blog ;) ! xoxo

    ReplyDelete
  88. This is a beautiful dress and I can see why it's so popular. I like the collar that you added because it makes it unique.

    ReplyDelete
  89. Strasznie podoba mi się ta sukienka! Faktycznie blogerki oszalały na jej punkcie, ale nie ma się co dziwić, sama o niej myślę! Najbardziej podoba mi się w połączeniu z kołnierzykiem!

    ReplyDelete
  90. THE famous Zara dress à la Miu Miu. It's very whimsical.
    Ps : I love the collar.

    ReplyDelete
  91. Lovely Honey Bunny! This is actually the first time I've seen this dress & it looks ravishing on you - very Miu Miu spring 2010.

    ReplyDelete
  92. Thanks !! ^^
    Oo my word, that dress is just waaay awesome ! Can I have it? ;)

    ReplyDelete
  93. This dress is lovely on you!! Oh and I like the DIY collar.

    ReplyDelete
  94. swietnie wygladasz w tej sukience!

    ReplyDelete
  95. so many cats and so cutes :)

    kiss from Portugal***

    márcia*

    ReplyDelete
  96. tą sukienkę widziałam już na wielu blogach a twój zestaw z nią jest jak zwykle najlepszy !;* też ją pragnę ale ostatnio w zarze była tylko jedna i za duża :(

    ReplyDelete
  97. oh i'm in love! you look so good!
    x

    ReplyDelete
  98. I bet my lil' dude would love it if I wore that dress around him. He looooooooves kitties!

    ReplyDelete
  99. beautiful dress ...love the print ...:)
    and the bag is also nice
    xoxo

    ReplyDelete
  100. ja tak jak Gosia- wole jak wszyscy podobnie ale ładnie. Ale mysle że Tobie nawet zestaw jeansy i tiszert wyszedłby oryginalnie;* zestaw słodki;-)

    ReplyDelete
  101. Beautiful dress! I love the print!

    ReplyDelete
  102. Zazdroszczę Ci oryginalnego stylu. Ja jestem taka zwyczajna. :)

    ReplyDelete
  103. Kupilam najpiekniejsza na swieci, jedwabna, z kolniezykiem sukienke w PUDLE! az chce cos wrzucic na blogspot

    ReplyDelete
  104. wyglądasz niesamowicie! :)

    ReplyDelete
  105. Genialna jest ta sukinka z zary :)
    ile Funciaków kosztuje ta torebeczka?:)

    ReplyDelete
  106. Fantastycznie wyglądasz w kociej sukience! Bardzo podoba mi się w jaki sposób połączyłaś ją z brązowymi dodatkami:)

    ReplyDelete
  107. eeee so jealous of the dress and your bag :) xx

    ReplyDelete
  108. i love this dress from Zara. it's a great (and cheaper) way to channel the Miu Miu look <3

    The Spoof.

    ReplyDelete
  109. gosia: wow, brzmi niesamowicie! wrzuc ja na sobie na blogspot!:)

    Aleks: kosztuje albo £5 albo £8, nie pamietam dokladnie;)

    ReplyDelete
  110. U look gorgeous babae!!! Have a lovely Sunday xx

    ReplyDelete
  111. oh you look amazing
    i have the same dress its so summer time!
    kiss

    ReplyDelete
  112. I tend to have the same feelings about clothes as well, but hey it's all about knowing you wear it well and in your own unique style & fashion ;)

    KeepItFvncy,
    M.E.

    P.S. - I love this Miu Miu inspired copy cat dress from Zara!

    ReplyDelete
  113. My boyfriend tried to get me this dress but they didn't have my size :( I love it on you!

    ReplyDelete
  114. Jej : Miaou |:D Słodkie.
    Mówiłem Ci kiedyś, że przypominasz mi strasznie Lady Gage? Nie wiem czy to kompelment czy nie, więc nie musisz komentować;)

    ReplyDelete
  115. aaah, the popularity and non-collar were the two reasons i didn't buy it! im actually trying to limit my buying of 'recognizable' clothes if that makes sense..
    im currently trying to build on basics and jazz them up with accessories. a peter pan collar actually sounds like a good accessory to acquire, you're a definite inspiration! xxx

    ReplyDelete