Wednesday, 2 June 2010

The Lone Hopper

A little while ago I was approached by lovely Katrina who offered me a chance to choose one of the items from her Etsy shop - Anirtak. When visiting the shop I instantly fell in love with all of that adorable jewellery! What is more it turned out that we share love for all things bunny-like, she's got so many bunny necklaces and bracelets in there that I immediately wanted all of them, so it's no surprise I've chosen a bunny necklace ♥ Also, it arrived in the cutest little package ever:) Thank you so much Katrina!
Be sure to check her Etsy shop out as there are so many lovely pieces in there ♥
Here's a selection of my favourites:




Floral top (which is actually a dress) - Topshop
Skirt - ModCloth
Shoes - New Look
Bag - vintage
Bunny necklace - www.etsy.com/shop/anirtak

84 comments:

  1. bosko wyglądasz, piękna biżu ! :)

    ReplyDelete
  2. I knew exactly who & what you were talking about when I read your blog post title!! I remember seeing this etsy store on another blog, maybe like a year ago and instantly fell in love!

    KeepItFvncy,
    M.E.

    ReplyDelete
  3. Oh, those necklaces <3 Your outfit once again so cute and adorable :)

    ReplyDelete
  4. How lovely! Totally U, darling Bunny! :D

    ReplyDelete
  5. te małe kroliczki są cudowne !!

    ReplyDelete
  6. Spódnica jest fenomenalna! Cudownie wyglądasz!

    Top/sukienka też świetna. Chciałabym, żeby w moim mieście być topshop..

    Pozdrawiam i zapraszam!
    Maddy

    ReplyDelete
  7. love the bunny necklace you wear in this post!

    ReplyDelete
  8. cute jewlery !!!!!!!! i love this outfit !!! this skirt is so gorgeous !! ;-)
    love it !
    xxxx

    ReplyDelete
  9. Jak spojrzałam pierwszym rzutem oka na biżuterię to już się przestraszyłam że to te wszechobecne jaskółki(:

    króliczki są cudowne,mało tego,Twoja spódnica podbiła moje serce.


    Lola

    ReplyDelete
  10. strasznie podoba mi się Twoja spódnica. :)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz świetnie. Podoba mi się spódniczka tutu :)

    ReplyDelete
  12. I love this jewelry! so cute! the owl necklace is my favourite!

    ReplyDelete
  13. the jewelry is so adorable!

    ReplyDelete
  14. I love animal inspired jewellery seems to be an obsession of mine at the moment.
    Great pictures as always and lovely choice in necklace.

    ReplyDelete
  15. i love the necklace you chose! i am definitely going to check out the etsy shop. i have a penchant for owls, and i see there is some owl jewelry there too! ~joelle

    ReplyDelete
  16. Waham się pomiędzy króliczkiem, a małą kopertą... Ale coś na pewno zakupię! Cudeńka!!!! :o)

    xxx

    ReplyDelete
  17. Pięknie! Naszyjnik z króliczkiem jest boski! Sama z chęcią bym taki przygarnęła :))

    I bardzo podoba mi się twoja spódnica. ♥

    ReplyDelete
  18. Those are lovely pieces. The necklace is a perfect choice for you.

    ReplyDelete
  19. Awwwww its true, the jewellery is adorable! I've never seen a bunny necklace before.. And I love buying versatile dresses like yours, I use them as tops and skirts the whole time
    It would be mine

    ReplyDelete
  20. Wspaniale wyglądasz.. jestem zachwycona!:)

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz tak słodko i romantycznie :D uwielbiam ten outfit i ta spódnica! <3

    ReplyDelete
  22. awwwww the bunnies <3<3<3 in love.

    ReplyDelete
  23. Oh the bunny necklace is too precious!!

    And I love how you wore that floral dress as a top instead:)

    xx

    ReplyDelete
  24. Love this look and the bunny necklace is so pretty!

    ReplyDelete
  25. Niesamowita biżuteria, a to co masz na sobie jak zwykle bardzo mi się podoba. Dawno tu mnie nie było, z przyjemnością przejrzałam starsze wpisy.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. beautiful outfit and necklace.

    ReplyDelete
  27. świetna biżuteria i ta kokardka we włosach:)

    ReplyDelete
  28. ta bizu jest boska!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. świetnie strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  30. Śliczna ta bizuteria, najabardziej podobają mi się te trzy małe króliczki:)) A Ty wygladasz wspaniale, jak zawsze:)

    ReplyDelete
  31. top jest niesamowity! :)

    ReplyDelete
  32. cute bunnies:) thank you for the link!

    ReplyDelete
  33. urocza biżuteria ;D
    Cały zestaw jest uroczy i romanyczny ;D
    sukienka/top genialna

    <3

    ReplyDelete
  34. 23 bede juz w uk. mam nadzieje,ze tym razem se uda;-)

    ReplyDelete
  35. romantic jak zawsze:)ślicznie pięknie tylko kochana powiedz mi dlaczego Ty NIGDY nie patrzysz w obiektyw?!?!?

    ReplyDelete
  36. bardzo mi się podoba zestawienie kwiatów z koronką. znowu wyglądasz genialnie:) biżuteria jest prześliczna:)

    ReplyDelete
  37. zakochałam się w tej spódniczce, zresztą biżuteria też przepiękna :)

    ReplyDelete
  38. Patricia: Tak po prostu wychodzi:P zreszta podoba mi sie efekt;D

    ReplyDelete
  39. uwielbiam na Ciebie patrzeć...jesteś żywcem wyjęta z jakiejś bajki...
    Alicji?;))

    piękna spódnica!!!!!!!!!!!!
    i te wisiorki...cudo!!!

    ReplyDelete
  40. świetna jest ta spódnica, ale w połączeniu z bluzką to cudo! :)

    ReplyDelete
  41. Jak zwykle, jestem zazdrosna hihi! :)

    Pięeeeknie wyglądasz, koronkowa spodniczka sprawia że dostaje zawrotu głowy!! :) aaah

    ReplyDelete
  42. śliczna biżuteria taka słodka:)

    ReplyDelete
  43. The bunny necklace is super cute!

    ReplyDelete
  44. Ja jestem fanką wszelkich kłódeczek i kluczyków, ale króliczek też niczego sobie:) I spódnica jest prześliczna! Znów genialnie:)

    ReplyDelete
  45. przepiękna biżuteria.
    Wyglądasz jak zwykle znakomicie.
    Kocham kwiatowy motyw w twoim wydaniu:D

    ReplyDelete
  46. ohmy... those are some of the cutest jewellery pieces i've seen in a while :) LOVE IT!

    ReplyDelete
  47. The length of that skirt is perfect and the pattern of the dress is so summer-y

    ReplyDelete
  48. biżuterię ma faktycznie genialną. co do Twojego outfitu to muszę przyznać, że bardzo mi się podoba połączenie koronki i kwiatów. :)

    ReplyDelete
  49. przepiękny set! Cudowna spódniczka i niesamowicie wyglądasz w tej kwiecistej bluzce :)
    A co do biżuterii : wybór naprawdę ciężki, bo wszystko jest takie piękne i urocze!

    ReplyDelete
  50. KOCHAM króliki, kiedyś miałam na ich punkcie prawdziwego bzika. :)
    Zazdroszczę biżu z tym motywem. :)

    ReplyDelete
  51. Jak zwykle pięknie wyglądasz, cudna biżuteria i kokardka we włosach :)

    ReplyDelete
  52. uwielbiam takie dodatki. Spódnica cudowna.

    ReplyDelete
  53. I really love your outfit and especially your skirt!

    ReplyDelete
  54. pięknie wyglądasz, super zestaw, kokardka dodaje uroku:)

    ReplyDelete
  55. Ciekawa biżuteria. Ale spódniczkę masz cudowną, taka romantyczna.

    ReplyDelete
  56. Love your skirt, you're really amazing! Your hair is very, very; very .. nice :p. I don't know what you do for your hair look this! There are new photos on my blog, you can come on it ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  57. you look awesome

    check out my shoppingblog

    ReplyDelete
  58. Fantastyczny set! I topo-sukienka i spódnica i naszyjnik mi się mega podobają! ;)

    ReplyDelete
  59. I znów ci powiem, że wszystko mi się podoba, na naszyjniku począwszy, a na butach skończywszy :)

    ReplyDelete
  60. Wow, I LOVE that necklace!! Her shop is adorableeee! I also really like your pink little clip. Great outfit overall, really.

    ReplyDelete
  61. ta spódnica i bluzka są obłędne, a ich połączenie to zaserwowały mi szczyt doznań estetycznych!

    ;p

    ReplyDelete
  62. hello dearest, sorry its been ages since i said hi!
    i am LOVING the necklace--bunny for honeybunny! hope u r welll..
    andrea xx
    Life In Technicolor.

    ReplyDelete
  63. Króliczkowe łańcuszki są przesłodkie!

    ReplyDelete
  64. oh the items are really all adorable, but the bunny necklace is just perfect for you :)

    ReplyDelete
  65. Your little bunny necklace is beyond adorable!

    ReplyDelete
  66. your hair is simply devine! love this cute vintage jewellery def checking out the store online! :) x

    ReplyDelete
  67. Jeśli masz czas, wpadnij do mnie na moment. Mam tam mały problem ze spódniczką. Masz świetny gust i pewnie mi doradzisz. :)

    ReplyDelete
  68. Beautiful jewellery and you look stunning as always. I adore your skirt and your top is amazing. I just bought a dress fairly similar to that, I love the print and also how you can wear them as tops.

    ReplyDelete
  69. in love with your outfit!!! so pretty!! love those necklaces too.

    xoxo

    ReplyDelete
  70. świetny masz rzeczy. najbardziej spodobała mi się biżuteria i torebka. : ))

    ps. zapraszam również do mnie.. ; )

    ReplyDelete
  71. this outfit is really adorable!
    love the dress

    xoxo

    ReplyDelete
  72. that is such an adorable outfit
    love the dress too

    xoxo

    ReplyDelete
  73. you are very cute !!! http://tryxryan.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. WOW amazing outfit!! love all!!

    ReplyDelete
  75. I like your skirt, you look very very nice as everytime :p
    xx

    ReplyDelete