Tuesday, 7 September 2010

Honey Market

On Sunday I’ve had a chance to visit International Bee Workshops that took place in my hometown. It was basically kind of a market where honey and all bee related products where being sold. All of it smelled so delicious I got hungry the moment I entered the place. Doughnuts and sweet buns with honey were especially amazing ♥ I’ve also bought an angel candle made from bee wax, which has got an amazing smell as well, makes me want to eat it actually;D Here are some photos I’ve taken during that event and my outfit of course;)











Poncho/cape - H&M
Shoes - Vintage
Bag & Owl necklace - Primark
Bow headband - Dorothy Perkins

69 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo, bardzo pasuje Ci to poncho! Stworzone dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  3. WOW! Honey marker? How gorgeous. Btw I love Ur poncho!

    ReplyDelete
  4. chce takie ponczo i te wszystkie miodowe smakołyki :)

    ReplyDelete
  5. Aniołek świeca jest przeuroczy.
    Bardzo ładnie Ci w tym kolorze ;)

    ReplyDelete
  6. wygladasz zachwycająco ! widziałam to poncho już na kilku blogach, ale Tobie w nim zdecydowanie najpiękniej ;> aż zachęciłaś mnie do jego zakupu :o

    ReplyDelete
  7. przepięknie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  8. I freaking adore the poncho's. I love the whole outfit and it sounds like a lot of fun. :D

    ReplyDelete
  9. Myślałam nad kupieniem tego ponczo^^ fajnie skomponowałaś z nim zestaw :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajnie wyglądasz :) Torebeczka zawsze zachwyca

    ReplyDelete
  11. wyglądasz ślicznie,taka miodowa kolorystyka :)

    ReplyDelete
  12. Oh! Po prostu idealny look jak dla mnie. Ponczo i kolory ziemi- na jesień wymarzone:)

    ReplyDelete
  13. HA! A kto Cię namówił, a kto Cię namówił? :D.
    Musimy się zobaczyć na jakieś zdjęcia czy coś, obgadywanie jg rzeczywistości ♥

    ReplyDelete
  14. miodzio! ślicznie Ci w tych kolorach :)

    ReplyDelete
  15. Przepiękne poncho! Świetnie zestawione z dodatkami. Wyglądasz ślicznie;)

    ReplyDelete
  16. Dagmara: Wiem wiem i dziekuje:D I zdecydowanie musimy sie spotkac :) ;*

    ReplyDelete
  17. Lovely photos! And I like your poncho :-)

    ReplyDelete
  18. genialny zestaw ;D
    mam identyczne ponczo
    uwielbiam miod!

    ReplyDelete
  19. widzę, że mamy taką samą sowę. :) wyglądasz idealnie jesiennie, podoba mi się.

    PS. targ miodowy, pyszności!

    ReplyDelete
  20. też mam to ponczo, ale w szarej wersji ;) wyglądasz ślicznie!
    kocham miodek.

    ReplyDelete
  21. gosh i LOVE honey !! (and your outfit btw) i was in Riga this weekend and i got a HUGE jar of the best honey ever !

    ReplyDelete
  22. to wszystko wygląda tak pysznie ;) bardzo ładnie wyglądasz w tym ponczo.

    ReplyDelete
  23. genialnie wyglądasz w tym poncho! nadawałabyś się do reklamy H&M:)

    ReplyDelete
  24. Piekne poncho,bardzo dobrze Ci w tym kolorze;)

    ReplyDelete
  25. I really must visit this market. I love honey, especially on peanut butter sandwiches. Sounds like a fun fair.

    ReplyDelete
  26. I've been drooling over that cape ever since I saw it in a commercial. It looks amazing on you!

    ReplyDelete
  27. Ooh sounds and looks delicious. There's just nothing like honey. Your outfit is lovely. I'm in love with that owl pendant:)

    ReplyDelete
  28. I love your poncho! I would also love bringing home a bunch of those little candles home with me!

    ReplyDelete
  29. Świetne to poncho. Całość rewelacyjna.
    miód jest wspaniały do kanapki z twarożkiem. Polecam #gastrofaza ;)

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz, kokarda i torebeczką są świetne:)

    ReplyDelete
  31. Jak zwykle świetnie wyglądasz. Też mam to ponczo, ale jakoś na Tobie lepiej leży;)

    ReplyDelete
  32. Prawdziwa m(i)odowa księżniczka :) Bosko Ci w tych kolorach a zdjęcia z jarmarku świetne!!

    ReplyDelete
  33. That poncho is perfect! You're darling :)

    ReplyDelete
  34. to poncho zupelnie mi sie nie podobalo na zdjeciach reklamowych, ale na Tobie wyglada perfekcyjnie!

    caluje
    werka/eliwer

    ReplyDelete
  35. Foi um gosto visitar o teu blog. Estive a ler alguns post e para não me esquecer de voltar já sou seguidor. Se possivel passa no meu e torna te seguidor também. abraço

    As aventuras de um empregado gourmet

    http://ohpirussas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. what a lovely fair! and you look so pretty in that poncho :)
    I guess the bee was candle must smell wonderfully.
    x

    ReplyDelete
  37. Wyglądasz bajecznie ! I te pyszności :)
    Nie wiem czy kiedyś ktoś się pytał o to : ale bardzo ciekawi mnie co studiujesz w Angli? Musiałaś zdawać międzynarodową maturę , żeby tam studiować?
    Czy może mieszkasz z rodziną tam na stałe?
    Bardzo proszę jeśli możesz to odpowiedz .

    ps. uwielbiam Twoje zdjęcia są takie klimatyczne i opaski " kokardy" tak samo uwielbiam i często noszę :)

    ReplyDelete
  38. Kolorystycznie wpasowałaś się do miodku :)

    Bardzo fajne ponczo :)

    ReplyDelete
  39. ooo jak słodko czyli jesteś już w Polsce:)

    ReplyDelete
  40. Dziękuję! Bardzo się ciesze ze Ci się podoba:)
    W Szkocji studiowałam Social Science, a miałam taka szanse bo wcześniej w Polsce studiowałam Anglistykę;) Ale nie trzeba mieć międzynarodowej matury z tego co wiem, wystarczy ze zdasz egzamin językowy na uniwersytecie na którym chcesz studiować:)
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  41. I love honey, just seeing your photos makes me hungry!
    I also love your outfit! this cape is amazing!

    ReplyDelete
  42. Mój dziadek i moja mama obracają się w tej branży.
    Miód jest miodzio :)
    Strasznie mi się podoba Twoje poncho :)

    ReplyDelete
  43. ale słodko dzisiaj u Ciebie!!!
    a zestaw taki przytulny...podoba mi się:)

    ReplyDelete
  44. Ładnie Ci w tym poncho. Kolorystycznie wpasowałaś się w miodowe klimaty ;)

    ReplyDelete
  45. Thats so lovely those candles look amazing and how very beautiful and quaint I love those cobble stones streets, as usual you look gorgeous that poncho and bag are perfect.

    ReplyDelete
  46. Oh wow,everything looks amazing!
    And of course,your look is brilliant <3
    Every single detail.

    ReplyDelete
  47. pięnie wyglądasz:) poncho z H&M jest świetne, nie wiedziałam, że będzie wyglądać aż tak dobrze, musze chyba rozważyć jego zakup;)

    ReplyDelete
  48. Chyba już Ci pisałam- pięknie. Kokarda i ponczo <333

    ReplyDelete
  49. So yummy !
    Ps : I know you already know that, but your are definitely fabulous.

    ReplyDelete
  50. ta stylizacja jest rewelacyjna x3 po prostu nie mam słów, wyglądasz rewelacyjnie! a torebka mistrzowska!

    ReplyDelete
  51. Love how the owl necklace looks with the poncho! And you look so cuuuute wich that bow headband :)

    Love, Diana
    Songs and Fairy Tales

    ReplyDelete
  52. After this post I want to eat something :P You are really really nice !! :)
    I hope to see you in my blog ^^
    Je
    http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Aaah, this outfit is SO perfect dear! I cannot wait to wear sweaters like this.

    ReplyDelete
  54. love yur cape and style!!! great photos!

    ReplyDelete
  55. jejku, genialne! z miejsca dodaję do obserwowanych i dziwię się, że wcześniej na twojego bloga nie trafiłam.
    btw. kojarzysz mi się na tych zdjęciach z carrie z sexu w wielkim mieście - co w moim wypadku jest ogromnym komplementem:)


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Wowww the honey market looks gorgeous :) So does ur outfit :D

    ReplyDelete
  57. Świetnie wyglądasz, piękne dodatki, podoba mi się bardzo. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  58. Świetny wpis. Świetny blog. I świetna stylizacja.
    Wyznam Ci, że nie znoszę torebek - nie ze względu na jakieś przekonania, ale po prostu dlatego, że większość współcześnie spotykanych wydaje mi się dość... Pokraczna. Albo przekombinowana.
    Torebka ze zdjęć powyżej podoba mi się, co samo w sobie jest cudem.

    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie.
    Ja także będę zaglądała tutaj. :)

    ReplyDelete
  59. fakt torebka jest świetna:)
    bardzo podoba mi się Twój blog:)

    http://lenainspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ponczo jest bardzo ok. Złoty naszyjnik fajnie dopełnia całość. Masz klase.

    ReplyDelete