Monday, 22 November 2010

We're happy, Ma, we're having fun
And the train ain't even left the station

In this outfit I’m wearing my mum’s dress, she used to wear it for New Year’s Eve parties around 10 years ago or so, I just needed to add a belt to update it and here it is, my new dress ;) The wedges are from New Look and I’m totally in love with them, they’re so beautiful and comfortable!

Oh, and I've been to the cinema on Saturday to see Harry Potter It was totally magnificent and I really really enjoyed it, although I wish it could be more detailed! I'm not going to go into specifics of it so that I don't spoil it for those of you who haven't seen it, but it really was amazing. It also brought me a new obsession song “O’ children” by Nick Cave and The Bad Seeds I adore the song and the band itself, it’s pure magic! And it was a perfect fit for the scene in Harry Potter too


Also, here's my Formspring account (some of you asked for it) if you want to ask me any questions...

http://formspring.me/TinyHoneyBunny

Dress - mum's

Cardigan - H&M

Wedges - New Look

Bag - vintage

Owl necklace - Primark


86 comments:

  1. pretty outfit. love the draping and the navy cardi and the owl. cute
    Scrapbook de la Emma

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się te zimne kolory :) No i sukienka po mamie wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz bardzo subtelnie i dziewczęco :)

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz, jak zwykle :)
    też byłam w sobotę na Harrym. baaardzo fajne, ale opuściłam kino trochę smutna ;) Zgredek <3

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podoba połączenie metalicznego koloru sukienki z granatowym sweterkiem :)

    ReplyDelete
  6. agata: no tak, ja to sie poplakalam na tym fragmencie;)

    ReplyDelete
  7. we wszystkim wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  8. Mniam, ta sukienka :)! A ta piosenka ... no sama wiesz, że ♥♥ :). Też płakałam!

    ReplyDelete
  9. This outfit is great, like how you styled the dress! Must go and see the new Harry Potter movie!! xxx

    ReplyDelete
  10. I LOVE both the outfit and the setting! The vintage bad is beautiful too :D
    .

    check out our fashion illustrations at http://www.illustrated-moodboard.com/ :)

    ReplyDelete
  11. To Ty jesteś magiczna :* A na Harrego, mam nadzieję, pójdziemy w weekend :*

    ReplyDelete
  12. Sukienka piękna. Ach te mamy , zawsze mają dla nas jakieś cudeńka w czeluściach szafy...
    mumin

    ReplyDelete
  13. Great outfit! I also want to see the new Harry Potter movie :)

    ReplyDelete
  14. ja ide na Harrego za dwa tygodnie i juz sie doczekac nie moge :D

    ReplyDelete
  15. Ale piękna sukienka! <3
    Ja też lubię "Harrego Pottera";D

    ReplyDelete
  16. Cudowne buty i ta sukienka :D a na Harrym też byłam^^

    ReplyDelete
  17. jest w Twoich outfitach coś magicznego., od zawsze zastanawiam się co ? włosy, zdjęcie, cudna twarzyczka *myśli*
    ale jesteś 'inna' w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu
    A Harrego nie znoszę

    ReplyDelete
  18. wybieram się na Harrego:)) pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Sliczna sukienka! A zdjecia jak zwykle klimatyczne <3 Pozdrawiam cieplo :)

    ReplyDelete
  20. eventually:-)I saw Nick Cave. Not performing though. His son was in 'my' school

    ReplyDelete
  21. I like the atmosphere and the way you just seem lost into it :) Cool

    ReplyDelete
  22. i love your blue cardigan! <3 i love this outfit! and that location is cool!


    Taradiddles of Style on a Budget

    ReplyDelete
  23. sukienka jest idealna, aż trudno uwierzyć, że jest wiekowa. :)


    PS. mam taką samą sowę.

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz cudownie, jak zawsze zresztą ;). A do tego świetne buty ;)

    ReplyDelete
  25. świetna sukienka :D całość tez bardzo udana

    ReplyDelete
  26. Ja na taką sukienkę nie miałabym pomysłu, ale Tobie świetnie wyszło. Brawo! :)

    ReplyDelete
  27. Oh your mom's sparkly dress is all kinds of wonderful!!

    xx

    ReplyDelete
  28. Can't wait to see Harry myself, though I am a book lover and due to that, never satisfied with movies. You look so pretty, love your mom's dress and those great wedges!

    ReplyDelete
  29. Oh you have such gorgeous style, I'm now following.

    And big thumbs up for the Nick Cave reference too :)

    Sally x

    ReplyDelete
  30. you look beautiful! I like this outfit and photos!

    greetings from
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. I loove that dress! It is so cute on you <33

    ReplyDelete
  32. Śliczna sukienka, fajnie jej w towarzystwie tego sweterka

    ReplyDelete
  33. Cudna torebka :) Sukienka również świetna :)

    ReplyDelete
  34. Czy nie mogłabyś się chociaż raz uśmiechnąć?

    ReplyDelete
  35. sukienka świetnie pasuje do Ciebie, reszty ubrań i nawet tła ;]

    ReplyDelete
  36. Anonymous: Radze przejrzec poprzednie posty, jesli tak bardzo chcesz zobaczyc usmiech;]

    ReplyDelete
  37. skąd jak to znam jeśli chodzi o ubrania mamy.... w ogóle szafa mojej mamy czy nawet babci to skarbnica bez dna:).... jeszcze jak sie kocha vintage:)

    Sukienka szałowa:)

    ReplyDelete
  38. I love the way you wear this dress! Really nice!
    In France, the movies are in cinema on wednesday, so I haven't seen HP7 now, but I'm going to the cine tomorrow!!
    It's cool if you like it, hope i'll do too ;)

    ReplyDelete
  39. I still haven't seen that movie. I feel like I need to now.

    ReplyDelete
  40. wiesz, że już od bardzo dawna jesteś jedną z moich głównych inspiracji? :)

    ReplyDelete
  41. Love the dress!!!!

    and I saw the film last weekend and It was wonderful, can't wait to watch the second part!!!!

    ReplyDelete
  42. Karolina: Oj, dziekuje! Bardzo mi z tego powodu milo:)

    ReplyDelete
  43. Ta sowa jest cudna;)
    Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  44. świetny pomysł!!! sukienka wygląda rewelacyjnie:)

    ReplyDelete
  45. Your mum's dress is perfect, especially with the belt.
    I still haven't seen Harry Potter, on saturday maybe.

    ReplyDelete
  46. Przejrzałam i myślę, że stanowczo za mało się uśmiechasz, jak na taką ładną dziewczynę :) nie chodziło mi o krytykę, tylko po prostu jesteś taka śliczniutka że brakuje na każdym zdjęciu uroczego uśmiechu :)

    ReplyDelete
  47. You look so cute, the dress is perfect! <3

    ReplyDelete
  48. cudnie po prostu...troszeczkę tajemniczo...

    podobną sukienkę widziałam dzisiaj w SH...teraz załuję,że jej nie wzięłam...

    ReplyDelete
  49. zablokowałam bloga, przepraszam, musiałam, a myślałam, że mnie to ominie :( niestety nie udało się ...
    proszę o info czy chcesz zaproszenie: ellemo@wp.eu

    ReplyDelete
  50. oj bardzo to wszyscy tu przeżywają, ja tam się cieszę:)zima to zima a jak toje przygotowania do świąt?

    ReplyDelete
  51. każdy Twój set jest znakomity i jedyny w swoim rodzaju:)

    ReplyDelete
  52. what a gorgeous setting for your photos! i'd love it if my mum had clothes to pass on to me, but i think shes got rid of all the stuff i'd be interested in! such a lovely dress & it goes so well with the colour of your cardi :)

    http://messyourhairup.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. lovely outfit! great dress and bag!

    ReplyDelete
  54. I loveddd HP. Can't wait for Part 2

    ReplyDelete
  55. `muszę spróbować, jabłka i cynamonu, ciekawe jak bd smakowac, na pewno pysznie ;]]
    łał, jaki twój blog jest popularny ;]]
    świetny outfit ;]]
    zakochałam się w tej torebce ;DD
    mam do cb prosbę, czy mogłabyś kliknąć "like" na moim blogu an wtyczce facebook ?. to dla mnie bardzo wazne ;]]
    dodaję do obserwatorów i mam nadzieje, że ty mnie tez dodasz ;]]
    pozdrawiam, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Mam nadzieje, ze gdy już skończysz szyć sukienkę, to się pochwalisz? ja to póki co w sprawie szycia jestem kompletnie zielona. I tak po cichu myślę, ze po kursie nadal będę. :) Może chociaż sama będę wstanie skrócić, podszyć, zwęzić itp.

    ReplyDelete
  57. Choć dawno tu nie zglądałam nic się u Ciebie nie zmieniło - tak samo mi się podoba. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  58. What a gorgeous dress and I adore the way you styled it. I love how it was yours mums thats so sweet and you can make an up to date look with it. Its interesting how items come back into fashion.

    ReplyDelete
  59. I'm falling in love with your blog haha! =D

    I adore your style and the way your blog looks! Good job ;D

    *X* Following! ^^

    Can I put you in my 'go see' list? =D

    ReplyDelete
  60. Anastasia: Of course you can!:) Thanks:))

    ReplyDelete
  61. I like how you paired navy with black and I love those booties:)

    ReplyDelete
  62. buty cudowne
    a harry miazga tylko szkoda, ze nie w 3d tak jak to miało być na początku no, ale nast czesc w 3d <333 hihi juz sie nie moge doczekaac

    ReplyDelete
  63. bo bycie z rodziną w tym czasie jest najważniejsze

    ReplyDelete
  64. I love my mom's clothes too...bring on the 70's! Love, love, love them!
    Kristina J.

    ReplyDelete
  65. i love your outfit - your mom must be just as stylish as you :)

    ReplyDelete
  66. Piękna sukienka. Świetny kolor.

    ReplyDelete