Sunday, 20 February 2011

Every You Every Me

Today’s photos were taken a couple of days ago, when it was quite warm and sunny, unfortunately the following days brought only cold and snow all over again. I recently got this lovely skirt from Westrags and couldn’t be happier when I got it! It’s got the perfect shape and such a unique colour! Also, I’ve been admiring Mulberry Alexa bag for ages, but since I cannot really afford it at the moment, I was really happy when wholesale-dress.net offered me a bag that looks so much like it ♥

Moreover, lovely Basia from http://madewithlowe.blogspot.com/ contacted me to see if I liked any of the jewellery she makes. I was actually stunned by all the enchanting designs she presents on her blog! I fell in love with a rabbit necklace, as it reminds me of Alice in Wonderland ♥ Basia also sent me these lovely Sailor Jupiter earrings! They’re just too cute!
She doesn’t usually send her works outside Poland, but if you really like something you can contact her (madewithlove.bibelot@gmail.com) and she can work out an international sale for you!



Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną Basia z http://madewithlowe.blogspot.com/ i zaoferowała mi wysłanie jednego z bibelotów ze swojej strony! Byłam zachwycona wszystkimi, każdy z nich jest na swój sposób wyjątkowy, ale zakochałam się z naszyjniku króliku, który od razu skojarzył mi się z Alicja w Krainie Czarów, którą jak wiecie uwielbiam ♥ Basia przesłała mi także jako niespodziankę kolczyki różyczki, które bardzo przypominają mi te, które nosiła Sailor Jupiter z Czarodziejki z Księżyca i zawsze chciałam takie mieć!:)





Skirt & Mirror Necklace – Westrags
Bag - www.wholesale-dress.net
Top – H&M
Rabbit necklace & rose earrings – bibelot. made with love
Wedges – New Look

76 comments:

  1. Piękne, bardzo do Ciebie pasują :)
    Już zaglądam na stronę, chyba też znajdę coś dla siebie ;)

    ReplyDelete
  2. śliczny naszyjnik ; D

    zapraszam do mnie :)jeśli Ci się spodoba skomentuj i obserwuj;*

    ReplyDelete
  3. oh my gosh i love love love the red rose earrings! totally going to check out made with love!!

    http://hattitude-hattitude.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I am always repeating myself,you are amazing!!!

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne dodatki i widzę że w przystępnej cenie :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne dodatki. Zapraszam nam mój blog: http://niktwielkionazaprasza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Top jest wsadzony czy krótki? Pewnie wsadzony. Ale chciałabym taki sam krótki, ładny jest :)

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz! <3
    Mam takie same kolczyki, uwielbiam je;)

    ReplyDelete
  9. Właśnie zajrzałam do bloga Basi. Jej bibeloty są śliczne. :)

    Zastanawiam się, dlaczego nie jesteś skora do uśmiechu na swoich zdjęciach?
    :)

    ReplyDelete
  10. riennahera: wsadzony;) tez mam ochote na cos krotkiego w tym stylu:)

    ReplyDelete
  11. Aśa :): Juz wiele razy to tlumaczylam, po prostu tego nie lubie, bo jest to dla mnie sztuczne, jak chce sie usmiechac to sie usmiecham:D

    ReplyDelete
  12. Prześlicznie kochana wyglądasz! NIgdy chyba jeszcze Ci tego nie pisałąm ale uwielbiam twoja fryzurke :D:D:D

    ReplyDelete
  13. OH MYY GOSH.
    This is the weirdest thing ever - guess what song I'm listening to? Every you Every me by Placebo of course. What are the chances??? It's kind of freaking me out...
    It would be mine
    + Love the marl t-shirt, such a wardrobe basic which I have yet to locate

    ReplyDelete
  14. Miss Shakespeare: Dziekuje!:)

    Georgia: omg, that indeed is sooo weird! I was actually listening to the song when I was writing this post and I didn't have any ideas for the title, so I've used this one:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo spodobał mi sie naszyjnik, a zestaw jest super. Wyglądasz fantastycznie.

    ReplyDelete
  16. śliczny naszyjnik i śliczna Ty :)

    ReplyDelete
  17. Oh wow that bag is so great!! I really love the outfit, super cool!

    ReplyDelete
  18. świetny set! mam pytanie jak jest z wysyłką ze strony www.wholesale-dress.net, wysyłają do Polski, płaciłaś za cło i ile kosztuje przesyłka?

    ReplyDelete
  19. Ja też chciałam mieć takie kolczyki jak Czarodziejka z Jowisza <3 są ekstra. Fajny zestaw. Też mam taki naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;)

    ReplyDelete
  21. zazdroszczę koturn , bluzki i tej pięknej angielskiej pogody <3

    ReplyDelete
  22. The bag is gorgeous! And I also love your wedges!

    ReplyDelete
  23. Oooo hello bunny;) Ja też zawsze chciałam mieć takie kolczyki. A teraz mam, i jakoś mnie przestały cieszyć.

    ReplyDelete
  24. Anonymous: Tak, wysylaja do Polski, niestety nie wiem ile kosztuje przesylka, bo to byl prezent od nich, ale cla nie placilam, wiec raczej przy zakupie tez sie nie placi:)

    ReplyDelete
  25. przejrzałam jej dzieła i wcale Ci się nie dziwię, że nie wiedziałaś który wybrać. :)

    Wyglądasz jak zawsze idealnie (zresztą pisałam to już na stylio. :D).

    ReplyDelete
  26. ten wisiorek jest uroczy :)

    ReplyDelete
  27. Lubię w twoich stylizacjach to, że zawsze chociaż drobnym szczegółem nawiążesz do Alicji w Krainie Czarów:-)

    ReplyDelete
  28. świetny zestaw

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jak Ty ślicznie na zdjęciach wychodzisz...nie mogę się napatrzeć!

    ReplyDelete
  30. Bardzo mi się podoba! Taka luźna gora idealnie pasuje do Twojej spódniczki;)

    ReplyDelete
  31. eh, te naszyjniki są boskie, oba, bo ten co masz na sobie też!:))

    ReplyDelete
  32. wyglądasz pięknie! zestaw idealny, a torebka podbiła moje serce! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. you are so pretty! lovely photos <3

    ReplyDelete
  34. Pleated-y skirts are excellent. Very cute earrings!

    K xx


    http://duenotice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. króliczek jest super, spodziewałam się narysowanego a tu figurka. Świetny kolor spódnicy

    ReplyDelete
  36. The skirt is indeed lovely beyond words!

    xx

    ReplyDelete
  37. I love the silver necklace. I really want a satchel. It look so European and chic.

    ReplyDelete
  38. Such a lovely outfit!! The jewellery is ever so sweet too :)
    xxxx

    ReplyDelete
  39. Genialna jesteś. Nic dodać, nic ująć.

    ReplyDelete
  40. nice skirt, you look so lovelly :)

    Please, check my blog and see the photos and video of the most bigger fashion bloggers meeting in Portugal :)

    Kiss from Portugal***

    Brown and Cappuccino*

    ReplyDelete
  41. Oooooh, gorgeous necklace!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    ReplyDelete
  42. Cute skirt! Love the style and color. Lovely outfit =)

    ReplyDelete
  43. jak zwykle uroczo : ) zapraszam do mnie nowy post z sukienką w jelonki :P

    ReplyDelete
  44. spódniczka ma genialny kolor! całość bardzo na tak :)

    ReplyDelete
  45. Hello beautiful! I love your outfit! Come to my blog and tell me what do you think.. I accept the criticism!
    Excuse my English!

    Anna
    http://theyellowball.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. My comment has nothing to deal with your outfit, but I love Every you every me ^^

    Bisous.

    ReplyDelete
  47. masz naprawdę piękną fryzurę...

    ReplyDelete
  48. Cute necklace! :D I love the bunny, thats your forte. Nice shot!

    ReplyDelete
  49. Love the skirt and top. You always have such lovely jewellery and accessories too.

    ReplyDelete
  50. a u Ciebie już wiosna!
    ja też chcę!
    super wyglądasz :)))

    ReplyDelete
  51. ohhh myyy gosshh, i love the outfit, its just perfect :)


    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/

    x

    ReplyDelete
  52. love your skirt & this whole outfit. you're so pretty. x


    p.s. I'm having a giveaway on my blog for a $50 giftcard to PTAK apparel if you'd like to check it out. :) x
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete
  53. rzeczywiście w klimacie "Alicji..."-śliczny :)

    ReplyDelete
  54. Great outfit, like always!! I love the skirt!!
    xxx from Spain.
    Luna
    http://pinkrockandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Mam tą tunikę z H&M i dorwałam ją w końcu na stylio, nigdzie w H&M-ach w wakacje jej nie widziałam:( Podobają mi się Twoje stylizacje:)

    ReplyDelete
  56. Jeśli ktoś ukradł Twoje zdjecie to zapewne nic z tym nie zrobisz, ale na wszelki wypadek daję znać- tu ktoś wykorzystał na aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=1482380045

    ReplyDelete
  57. Dzieki za info! Nienawidze jak ludzie cos takiego robia;/

    ReplyDelete
  58. your blog is SO INSPIRING.
    seriously, you have a natural beauty and a great sense of style!
    you have a fairytal-y look in all your outfit!

    you're right, that bag is totally like the Alexa by Mulberry.

    we could follow each other if you want, check out my blog, i'd really appreciate it! :)
    http://thepeachdrinkingtea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. nieprzesadzone, niewymyślne i w 100% twoje. za to cię lubię:)

    ReplyDelete
  60. Wyglądasz na bardzo sympatyczną i ciepłą osobę :) (Nawet bez uśmiechu :))

    ReplyDelete
  61. hi, this one is my favorite~!^^

    http://www.wholesale-dress.net/union_home.php

    ReplyDelete
  62. love this outfit

    http://31-85.blogspot.com/

    ReplyDelete