Monday, 17 October 2011

Cherry Moon

It’s getting harder to take photos outside as it’s starting to get freezing! I really hate it when it’s so cold and I don’t feel like going out too much. To think it’ll get worse in a month or two with the snow and temperatures below zero degrees Celsius…Anyways, I’m wearing my H&M hat once again, I hardly ever leave the house without it these days. As for the rest of the outfit, it’s basically in my favourite colours for autumn except for burnt orange, brown, grey, dark green and crimson dark red.


Hat, Trench coat, Dress, Skirt - H&M

Boots - New Look

Bag - vintage

Necklace - Topshop


47 comments:

  1. Skryty uśmiech i śliczne zestawienie :)

    ReplyDelete
  2. I feel you bout the temps... My husband is from England, and last winter we visited... Ridiculously cold!

    Regardless, your outfit looks adorable. Loving that Peter Pan collar!

    Jen
    www.houseofjeffers.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie zestawy:)a cio do temperatury czy pogody to faktycznie będzie tylko gorzej:)więc cóż pozostało mi napisać hmmm jak ja mocno pragnę żeby lato już było;)a tu jeszcze tak daleko;/buuu

    ReplyDelete
  4. Idealny, jesienny zestaw. Widziałam Twoją sukienkę na żywo, jest śliczna (kołnierzyk mistrz ♥)

    ReplyDelete
  5. szukam takiej spódniczki! ale to chyba nie z tegorocznej kolekcji? :>

    ReplyDelete
  6. Rabbit Hole: Ona jest z tegorocznej kolekcji, kupilam ja z 2 tygodnie temu:)

    ReplyDelete
  7. lubię Cię i Twoje zestawy ;-) ten w szczególności !

    ReplyDelete
  8. I LOVE your bowler, and that jacket is perfection. What a great Fall look!



    xoxo Coco
    Muffin Top Baby

    ReplyDelete
  9. bardzo mi się podba, szczególnie spodnica i kapelusik :) <3

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;)

    ReplyDelete
  10. pięknie po prostu...romantycznie...zawsze mnie zauroczysz:)

    ReplyDelete
  11. Wszystko mi się niesamowicie podoba! Uwielbiam Twoje stylizacje :) Sukienka + spódniczka są przepiękne!

    ReplyDelete
  12. uwielbiam tą bluzkę/koszule na Tobie ♥

    ReplyDelete
  13. Lubię do Ciebie zaglądać!!
    Cały set bardo mi się podoba!
    A co to za miasto i rzeczka za Tobą???

    ReplyDelete
  14. Szukam takiej spódniczki i nigdzie nie ma :(

    ReplyDelete
  15. śliczny zestaw, wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Pięknie, bardzo lubię Twoje zestawy :)

    ReplyDelete
  17. Tam myślałam że to "moje" miasto :) ale nie wiedziałam że po takim skrawku już potrafię poznać :) Mieszkasz we Wrocławiu?

    ReplyDelete
  18. Zestaw uroczy :) Najbardziej podoba mi się bluzka ;) Wyglądasz jak pyszna kawa z czekoladą ;)

    ReplyDelete
  19. To może kiedyś dasz się namówić na kawę w Rynku :) Byłoby mi bardzoooo miło :)

    ReplyDelete
  20. Those colours look really good against your hair colour!

    I love your skirt and the brown belt. I love pleated skirts!

    xoxo

    ReplyDelete
  21. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz tak, jakbyś zaraz miała parsknąć śmiechem :D

    Świetnie wyglądasz. Podoba mi się to, że długość płaszcza i spódniczki jest taka dopasowana. Nie podoba mi się, gdży sukienka czy spódnica jest dłuższa, niż okrycie wierzchnie :)

    ps. O tak - zimno :/

    ReplyDelete
  22. Niesamowicie fajny strój, bardzo podoba mi się płaszczyk i wygląda na to, że bluzeczka pod spodem też jest śliczna! :)

    ReplyDelete
  23. urocza spódniczka i świetny trencz :))

    ReplyDelete
  24. Super cute outfit!!:D Totally love your skirt and the bag!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete
  25. Cute outfit! I so adore the colors, very well chosen.

    BuySWTORAccount

    ReplyDelete
  26. Twój blog jest całkowicie magiczny! Mega widzi mi się sam fakt ,że fabułą nie odbiegasz od outfit'ów.

    Obserwujemy?:))
    key-knock.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ja i tak najbardziej zazdroszczę ci włosów, bo wyglądają naprawdę niesamowicie :) wstyd się przyznać, ale nie zaglądałam tu przez parę miesięcy i dopiero teraz widzę zmianę koloru (!!)

    ReplyDelete
  28. cudo! przepiękne detale <3

    ReplyDelete
  29. zapomniałam dodać, że oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  30. LOVE!I absolutely love this outfit! I have been obsessing over accordion pleats recently, and that skirt is the perfect length. I think I might have to search ebay to see if I can fin its twin! :)

    Aya ♥ Strawberry Koi

    ReplyDelete