Tuesday, 11 September 2012

I love you the best
Better than all the rest.
That I meet in the summer.
Indian Summer

I still can’t believe it’s so hot outside! I’m trying to spend every little moment out as I know it will soon be over and I’ll be spending my time at home wrapped up in blankets, drinking hot tea and watching films or listening to pretty music.

Oh, last Friday I’ve discovered my perfume love! It’s always been Yves Saint Laurent’s Babydoll that was my favourite scent, but last week I’ve been invited to this event at Frivole Prestige perfumery (you can check out the photos and commentary on my fb page) and I’ve found another perfect perfume, namely, Mark Jacobs’ Daisy, I’m pretty obsessed with it

Outfitwise, I’m crazy about backpacks! I’ve already bought two and I can’t get enough of them, so there probably will be more!





Dress & Backpack – New Look

Shoes – H&M

Follow HoneyBunny in Wonderland follow me on Pinspire Follow Me on Pinterest

42 comments:

  1. Zastanawiałam się dziś nad kupnem tych buciorów, ale póki co chęć ich posiadania przyćmił plecak:D ślinię się do niego, klawiatura cała mokra i krzycze w niebiosa: 'dlaczego nie ma new looka w Krakowie':D Akurat na jesień szukam następnika dla tornistra:D Ślicznie wyglądasz:D

    ReplyDelete
  2. Oh Natalia this is beautiful. the backpack is stunning!

    ReplyDelete
  3. Jaki śliczny wianek! Jaki śliczny plecak! Zazdroszczeee! :D

    ReplyDelete
  4. Pretty dress .

    http://freedmode.blogspot.fr/
    follow me in my blog and subscribe no hesitate :)

    ReplyDelete
  5. Ale masz cudne butki i sukienkę!

    ReplyDelete
  6. ojeju no u Ciebie jak zawsze cudownie i magicznie! + kocham ten Twój wianek we włosach <3 i w ogóle jesteś słodziakiem ! :D w piątek wpadam na noc do Wrocławia to może znowu Cię gdzieś spotkam przypadkiem!

    ReplyDelete
  7. o mamo, sprawdzałam mojego starego maila i zalogowało mnie na starego blogspota :< blackandwhite to ja, ech :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, wlasnie sie zastanawialam kto to:D moze sie zobaczymy, kto wie, bo Wroclaw jest 'maly' i caly czas na tych samych ludzi sie wpada;D

      Delete
    2. no wiesz, w moim wypadku to nie takie latwe jak jestem raz na miesiąc albo mniej :D ale będę w piątek na Yumie w którejś galerii w Multikinie! :D
      heh taki hajden,to ja

      Delete
    3. no tak, jest trudniejsze, ale nie niemozliwe:P :D

      Delete
    4. raz się udało :D ale możemy się raz umówić i pójśc do muffiniarni, bo tam jest przesłodko :<

      Delete
    5. Ano bardzo chetnie! :)) Jeszcze tam nie bylam!

      Delete
    6. no jak to! ja nie mieszkam we Wrocławiu a zdązyłam być tam już dwa razy:D jakby co mam czas w sobotę: *

      Delete
    7. zawsze tak jest, jak sie gdzies mieszka to ciezej sie wybrac w miejsca ktore by sie chcialo zobaczyc:D mozemy sie w sumie umowic na sobote, jeszcze sie zgadamy na fb :)

      Delete
  8. The contrast between the studded collar and floral rucksack is perfect. I love clashing accessories
    It would be mine

    ReplyDelete
  9. Genialnie wyglądasz! Piękny plecak. Uwielbiam twój magiczny blog.

    ReplyDelete
  10. Ja za takimi plecakami nie przepadam, za butami w sumie też, ale jest sukienka, jest wianek to taki strój musi mi się podobać! :)

    ReplyDelete
  11. ahh fragment The Doors <3 dobrze wiedzieć, że ktoś młody jeszcze tego słucha. a plecak świetny, kocham floral na wszytskim:)

    ReplyDelete
  12. The Doors to jedna z moich ulubionych kapel, wiec musieli sie tu pojawic <3

    ReplyDelete
  13. Very pretty outfit!! I like the post name too ;)

    indiansummeronline.blogspot.com X

    ReplyDelete
  14. I love your floral backback and floral crown! So darling! :D

    ReplyDelete
  15. tak uroczo wyglądasz w wianku :)

    ReplyDelete
  16. and it's not so hot anymore:(

    świetne te kwiaty we włosach, w boskim kolorze;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety u mnie tez nie:( ale podobno w przyszlym tygodniu jeszcze troche lata nas czeka:D dzieki:)

      Delete
  17. Cudna sukienka!!!! Rewelacja!

    ReplyDelete
  18. ja wcale, a wcale nie lubię koloru bordo, ale te buty chyba to zmienią. są idealne.

    ReplyDelete
  19. genialny wianek i plecak, zauroczyły mnie < 3

    ReplyDelete
  20. Loved your blog, you have an amazing taste :)

    ReplyDelete
  21. what a darling dress! love the collar and that you have pretty flowers in your hair - makes the look feel a little more romantic :)!

    xxx
    www.ladyalamode.com

    ReplyDelete
  22. plecak i opaska mnie ujęły najbardziej !!!
    wyglądasz rak uroczo, romantycznie, ale absolutnie nie mdło.

    PS. a flakonik Daisy do dla mnie absolutne dzieło sztuki !

    ReplyDelete
  23. Dziekuje baardzo za komentarz :3
    Pozdrawiam ;3

    ReplyDelete
  24. uwielbiam Cię za twój styl! piękny i jednolity:)

    ReplyDelete
  25. Love it so much, the shoes are amazing! =) Nice blog! Would you like to follow eachother? Kisses from Portugal!

    http://gomadandbuyeverything.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  26. So beautiful! Love this look, with the collar and flower headband!
    xo TJ

    ReplyDelete
  27. beautiful! I love all your outfits!
    and I tell you? hahaha
    xoxo

    ReplyDelete