Saturday, 9 February 2013

Snowy winter wonderland



Don’t you just love how the photos with the snow background look like?! On the other hand, the cold makes it really difficult to even unbutton your coat to show off the outfit for the blog photos. Anyways, I’ve made it and here is the result ;) I’m currently in love with the idea of wearing sequins or shiny fabrics in casual everyday outfits, so when I’ve found a long sought for sequin skirt I knew that would certainly be the next outfit for the blog.
My recent music obsessions took most of my time recently. I’ve been listening to anything that’s Arctic Monkeys and watching their live shows on youtube to an extent bordering on obsession. Later on (which was 2 days ago) Foals streamed their new album on their official website, before its Monday release (which I can’t wait for) and I’ve fallen for them once again! Their new album is just oure perfection and the songs are so multi-layered and complex when it comes to the sound...So now my playlist is all Foals
On another note, (I never thought I’d say this) you can now follow me on Twitter as well! I’m now like a perfect example of social networking sites addict.



Have a lovely weekend guys!








 Skirt – Reserved
Top – Mohito

Coat – Marks & Spencer

Wedges – New Look

Bag - Primark

Follow HoneyBunny in Wonderland follow me on
Pinspire Follow Me on
Pinterest



21 comments:

  1. Pięknie wyglądasz w tym zestawie a spódnica rewelacyjna. :)

    ReplyDelete
  2. Ale ślicznie! Ta spódniczka jest genialna!!!

    ReplyDelete
  3. such a beautiful outfit! I love your skirt!

    ReplyDelete
  4. Ale pięknie wyglądasz! ♥

    ReplyDelete
  5. świetne połączenie, spódniczka jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
  6. koszula z kokardką wygląda prześlicznie! świetny płaszczyk! ;*
    obserwuję! :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam śnieg bo ładnie odbija światło i moja twarz wygląda wtedy młodo :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. przeciez jestes mloda to i twarz wyglada mlodo:P

      Delete
  8. Genialnie;)
    Kawałek Foals super!

    ReplyDelete
  9. Piękny strój i magiczne zimowe światło. Podoba mi się pomysł na "ucodziennienie" cekinowej spódnicy białą koszulą:)

    ReplyDelete
  10. Ta spódnica wygląda bardzo dobrze! Ostatnio zaczęłam coraz bardziej przekonywać się do
    Reserved :D

    ReplyDelete
  11. I love that tie and skirt together. So school esque kinda, like a victorian style. But i love it!

    ReplyDelete
  12. Piękny płaszczyk!
    Zwróciłam uwagę, że często masz na sobie ciuchy, które ja chciałam, ale wyglądałam w nich źle, Tobie za to jest w nich prześlicznie (myślę tutaj o koszuli). No zazdrość. Znowu.

    ReplyDelete
  13. Po pierwsze:
    LOVE na maksa 'Inhaler' i nie mogę tego przestać słuchać (klip też miażdży system - jest świetny!):D
    Po drugie:
    Brykam po sklepach w poszukiwaniu idealnej, mieniącej się sukienki:D nic tak nie dodaje szaremu dniu blasku jak skrząca się kieca:D

    Wyglądasz dla mnie idealnie:D

    ReplyDelete
  14. Ale przypominasz mi Florence :D rewelacyjna spódniczka :D
    -------------------
    http://cat-lovers-girls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Znalazłam gdzieś na kompie zdjęcia Twoich stylizacji, które mi się podobały. Miałaś na nich blond włosy. Wróć do tego, tam wyglądałaś tak delikatnie i dziewczęco, a tu trochę tak, jakby to nie były Twoje włosy. Jest jakiś powód, dla którego nie możesz nosić blond?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wykluczam ze kiedys wroce do blondu, ale teraz podoba mi sie ten;]

      Delete
  16. Wyglądasz uroczo, spódnica jest bardzo ciekawa :)

    ReplyDelete
  17. Jejku przepięknie wyglądasz, masz boskie włosy *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    ReplyDelete